Yksilöllistä urheiluvalmennusta Turun seudulla ja muualla Suomessa

Kysy lisää valmennuksesta
juoksuharrastus ja tavoitteet

Annukan juoksukoulu Oy tarjoaa asiantuntevaa urheiluvalmennusta ja siihen liittyviä palveluja. Yksilövalmennuksen lisäksi järjestämme juoksukouluja, urheiluopistoleirejä ja luennoimme erilaisissa tapahtumissa. Toimimme Turun seudulla sekä tarpeen mukaan myös muualla Suomessa.

Juoksukoulut ja yksilövalmennus

Onko sinulla urheiluun liittyvä tavoite, jonka saavuttamiseksi haluaisit ammattitaitoisen valmentajan avun ja tuen? Haluatko kehittyä lajissasi ja saavuttaa entistä paremman menestyksen? Olet lämpimästi tervetullut osallistumaan järjestämiimme juoksukouluihin tai yksilövalmennettavaksemme! Juoksukouluissamme pääset osaksi pientä porukkaa, jossa yhdessä harjoitellen saavutetaan omat yksilölliset tavoitteet.

Yksilövalmennuksemme alkaa aina tasotesteillä, joissa selvitetään valmennettavan lähtötaso. Kun lähtötaso on tiedossa, pystymme laatimaan täysin yksilöllisen, parhaan mahdollisen harjoitteluohjelman. Yksilövalmennus sisältää myös ohjeet mahdolliseen kuntosaliharjoitteluun sekä asiakkaan toiveen mukaan myös ravitsemusohjeistusta. Yksilövalmennukseen ovat tervetulleita kaikki kuntoilijat, aikuisurheilijat sekä nuoret tasosta riippumatta! Tavoitteesi voi yhtä hyvin olla viiden kilometrin yhtäjaksoinen juoksu tai Suomen huipputasolle pääseminen.

Kysy lisää tasotestistä

Urheiluopistoleirit ja luennot

Järjestämme erilaisia viikonlopun mittaisia toiminnallisia urheiluopistoleirejä asiakkaan toiveiden mukaisesti. Tulemme lisäksi mielellämme luennoimaan tapahtumaasi harjoittelua tukevista liikunta-aiheista.

Ole meihin yhteydessä, niin suunnitellaan yhdessä lisää! Palvelumme ovat täysin räätälöitävissä tarpeidesi ja toiveidesi mukaiseksi kokonaisuudeksi.

Pyydä tarjous

Palveluiden hinnastoa

• Henkilökohtaisen ja juuri sinulle suunnitellun valmennuksen hinta on 110 €/kk. Se sisältää yksilöllisesti suunnitellun harjoitusohjelman 3–4 viikon välein sekä yhteyden sähköpostin, viestien sekä puhelujen välityksellä, alkutapaamisen, testijuoksut ja sovitut harjoittelut paikan päällä henkilökohtaisesti. Kysy myös tarjouksia.
  • Tasotestauksesta veloitan 90 €. Selvität sen avulla omat harjoittelutasosi ja sinua kehittävät harjoitussykkeet ja -vauhdit. Vuodenajasta riippuen testi tehdään radalla tai juoksumatolla. Kysy tarjousta ryhmällesi.
  • Mietitkö ryhmällesi yhteistä leiriä urheiluopistolla tai kurssikeskuksella? Kysy tarjousta.
  • Pidän myös luentoja juoksusta, liikunnasta, ravinnosta. Kysy tarjousta.